دولت از مناطق کم برخوردار حمایت خواهد کرد / کشور بدون استقراض اداره می‌شود

اسماعیلی گفت: دولت مردمی از مناطق کم برخوردار حمایت جدی خواهد کرد و تلاش می کنیم تا شهرستان های محروم نیز از برکات دولت برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد مهدی اسماعیلی» امروز (30 مهرماه) در نشست اداری شهرستان اصلاندوز گفت: دولت مردمی از مناطق کم برخوردار حمایت جدی خواهد کرد و تلاش می کنیم تا شهرستان های محروم نیز از برکات دولت برخوردار شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: منطقه مغان نیز به دلیل زرخیز بودن باید مورد توجه دولت در همه بخش ها باشد تا زمینه رونق و توسعه و رشد فراهم شود.

 

وی اعلام داشت: همه مشکلات در کشور قابل حل است و آیت الله رئیسی می دانست که مشکلات بزرگی را پیش رو دارد اما به عشق مردم در صحنه حضور دارد.

 

اسماعیلی عنوان کرد: هم اکنون در در بیشترین فشار تحریم ها قرار گرفته ایم اما تلاش می کنیم که مردم در رفاه باشند و بدون استقرار از بانک مرکزی تاکنون کارهای دولت را پیش برده ایم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دولت عزم جدی برای حل مشکلات دارد و بخش عمده از مشکلات کشور را حل خواهد کرد و اگر میل مبارزه با فساد و بریز به پاش و مبارزه با استکبار باشد، بقیه مسائل خود به خود حل خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بودجه 1401 بر اساس نظام بودجه ریزی جدید پایه ریزی شده است که موجب تحول در کشور خواهد شد زیرا تاکنون بر اساس چانه زنی بودجه توزیع می شد اما سال آینده شاهد محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار خواهیم بود.

 

اسماعیلی ادامه داد: مسئولان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و دولت با توکل به عزت شهدا امور را پیش خواهند برد.

 

کد خبر 1107483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha