حفظ باورهای اعتقادی مردم یکی از مهمترین عامل وحدت در جامعه است

زارعی گفت: با توجه به حملات مختلف فرهنگی دشمنان امروز بیش از پیش اعتقادات مردم در معرض خطر است و حفظ باورهای اعتقادی مردم یکی از مهمترین عامل وحدت در جامعه است.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: امروزه بسیاری از دشمنان اسلام، وحدت و همدلی میان مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند و با ایجاد تفرقه و اختلاف، درصدد تضعیف مسلمین هستند و لذا حفظ وحدت در بین آحاد مردم جامعه و جهان اسلام از وظایف مهم ماست.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: امسال هم همچون سال گذشته با توجه به شرايط کرونایی و برخی محدوديت ها ویژه برنامه هایی به اقتضاء محله با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) الگوی وحدت و اخلاق مداری در جامعه است، خاطر نشان کرد: در این استان شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و به ارزش‌ها و عقاید یکدیگر احترام می‌گذارند.

 

زارعی گفت: با توجه به حملات مختلف فرهنگی دشمنان امروز بیش از پیش اعتقادات مردم در معرض خطر است و حفظ باورهای اعتقادی مردم یکی از مهمترین عامل وحدت در جامعه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: قرائت سوره مبارکه محمد(ص) و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس نبوی(ص) ازجمله برنامه های فرهنگی است که با هدف نهادینه کردن قرائت قرآن و دوستی با اهل بیت(ع) در این ایام انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا برنامه های هفته وحدت به دلیل شیوع کرونا در بستر مجازی برگزار شود، یادآور شد: اهداف برنامه های گرامیداشت هفته وحدت شامل تکریم و بزرگداشت شعائر اسلامی و مناسبت های ملی و مذهبی، آشنایی بیشتر با شخصیت های مذهبی، فرهنگی، موثر شیعه و اهل سنت، حفظ و تحکیم وحدت اسلامی و افزایش وحدت است که با حضور کارشناسان دینی در فضای مجازی و اطلاع رسانی در این بستر انجام می شود.

کد خبر 1107643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha