برگزاری جشنواره « برداشت محصول برنج» در کانون انصار الزینب(س)

‌پیرخندان از برگزاری سومین دوره جشنواره برداشت محصول برنج در کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبرداد.

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اهتمام کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در برگزاری آیین‌های بومی و محلی از برگزاری جشنواره برداشت محصول برنج خبرداد و گفت: کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا یک کانون روستایی موفق در رویداد ملی فهما است که با بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و آیین‌های بومی و محلی در سطح کشور خوش درخشیده است.

 

مدیر کانون انصارالزينب (س) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا با بیان اینکه جز ۱۸ کانون برتر کشور با افزون بر ۱۵ هزار امتیاز هستیم افزود: با شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های حضوری کانون لغو شد و با بهره‌گیری از فضای مجازی و تشکیل کانال کانون در شبکه‌های اجتماعی توانسیتم رنگ و بوی دیگری به فعالیت‌ها دهیم.

 

وی با بیان اینکه تا کنون سه دوره جشنواره برداشت محصول برنج را برگزار کردیم اظهار داشت: سال گذشته شیوع کرونا مانع از برگزاری این جشنواره شد اما آبان سال جاری و با توجه به زرد شدن وضعیت شهرستان به لحاظ کرونایی، سومین دوره جشنواره را با تاخیر و با حضور مسئولان بندرکیاشهر و آستانه اشرفیه و مردم روستا برگزار می‌کنیم.

 

پیرخندان از برپایی میز خدمت در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا همزمان با برگزاری جشنواره خبرداد و بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقه آشپزی، پخت انواع نان محلی و جشنواره گل و گیاه از برنامه‌های جنبی سومین جشنواره برداشت محصول برنج به همت کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره شنبه(۸ آبان) برگزار می‌شود تاکیدکرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

کد خبر 1109245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha