برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی شهید بهشتی آران و بیدگل

اختتامیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری دکتر شهید بهشتی همراه با تجلیل از ممتازان کانون با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد خاتم الانبیاء(ص)، نوجوانان عضو کانون و خانواده ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری دکتر شهید بهشتی همراه با تجلیل از ممتازان کانون با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد خاتم الانبیاء(ص)، نوجوانان عضو کانون و خانواده ها برگزارشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در این مراسم با اشاره به چالش مهم و بزرگ نظام که همان تهاجم و شبیه خون فرهنگی است گفت: برای پیروزی در این مبارزه باید آموزه های دینی و سنت نبوی را حفظ کنیم و حفظ آن جز با حضور در مساجد امکانپذیر نیست.

 

سعید ضابطی ادامه داد: مساجد در دهه اول انقلاب؛ پایگاه های امنیتی، تقویتی، اخلاقی، آموزشی و فرهنگی در تمامی عرصه ها بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با جان و دل و عشق برای سازندگی این انقلاب، زمان می گذارند.



ضابطی با اشاره به سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد که با رویکرد پایگاه و فعالیت های فرهنگی است ابراز امیدواری کرد تا شاهد حمایت های بیشتری از ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد باشیم.

 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران وبیدگل  در ادامه اظهارداشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۲ بار به جوان اشاره نموده و حضور همه نوجوانان و جوانان در مسجد نشان از این است که کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی این شهرستان هم با استفاده از جوانان در تحقق گام دوم انقلاب نقش بسیار خوب و مؤثری داشته است.


ضابطی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش فعالیت های تابستانی کانون توسط مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی، سخنرانی علی محمد قاسم پور از رزمندگان پیشکسوت عرصه دفاع مقدس، پخش فیلم و کلیپ برنامه ها و مسابقات اجرا شده، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جایزه به امتیازآوران شرکت کننده به 50نفر از برگزیدگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1109290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha