استان فارس پیشتاز طرح «شهید ابراهیم هادی» در کشور شد

بذرافشان گفت: اجرای طرح «شهید ابراهیم هادی»، برکات زیادی به همراه داشت و فارس، استان پیشتاز در اجرای طرح های خلاقانه و مبتکر در کشور مطرح شود و در محله اول این طرح، بیش از ۱۸ هزار نفر از جامعه بسیجیان حامی ایتام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (دوشنبه 3 آبان) در مراسم رونمایی از طرح «شهید هادی ۲» گفت: این طرح با هدف جذب مشارکت و سرمایه گذاری خیران و بسیجیان در صندوق «امداد ولایت» رونمایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: طرح اول «شهید هادی» با موضوع «جذب حامی برای کودکان بی سرپرست و ایتام» در اسفند ۹۸ و با شعار «هر بسیجی یک حامی» آغاز و زمینه ای برای اجرای طرح «ایران مهربان» در سراسر کشور شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح «شهید ابراهیم هادی»، برکات زیادی به همراه داشت و فارس، استان پیشتاز در اجرای طرح های خلاقانه و مبتکر در کشور مطرح شود و در محله اول این طرح، بیش از ۱۸ هزار نفر از جامعه بسیجیان حامی ایتام شدند.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: موفقیت فارس در اجرای این طرح حاصل همکاری خوب 2 نهاد انقلابی سپاه و کمیته امداد است و امیدواریم جامعه بسیجیان که همواره در محرومیت زدایی پیشتاز بوده و کارنامه درخشانی دارند کمیته امداد را در اجرای این طرح همچون یاری کنند تا به نتایج خوبی برسیم.

کد خبر 1109311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha