هماهنگی دولت و مجلس فرصتی مغتنم برای رشد کشور است

حجت الاسلام فاطمی بر کمک آحاد مردم به دولت برای پیشبرد اهداف کشور تأکید کرد و گفت: امروز دولت و مجلس هماهنگ و هم فکر شده اند و فرصت بسیار مغتنمی برای رشد کشور در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام سید «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۷ مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به ۱۳ آبان و روز دانش آموز، گفت: در این روز تاریخی تظاهرات گسترده ای ضد رژیم طاغوت برگزار شد که در این تظاهرات مأمورین ستم شاهی عده زیادی از دانش آموزان را به شهادت رساندند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالروز رحلت آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی در سال ۵۲ و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۳ نیز است، افزود: آیت الله اصفهانی از مراجع بزرگ شیعه بودند که برکات بسیاری برای اسلام به یادگار گذاشتند.

 

حجت الاسلام فاطمی اظهار کرد: در ۱۳ آبان دانشجویان تربیت شده مکتب امام سفارت جاسوسی آمریکا را تصرف کردند که اسناد بسیاری از جاسوسی آمریکایی ها در کشور کشف شد و این حرکت تودهنی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب بود.

 

وی به تلاش های گسترده دولتمردان برای رفع مشکلات کشور اشاره کرد و ادامه داد: نباید تلاش های رئیس جمهور و هیئت دولت برای رفع مسائل و مشکلات را نادیده گرفت لذا باید با آنان همراه باشیم تا مشکلات سریعتر مرتفع شوند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد بر کمک آحاد مردم به دولت برای پیشبرد اهداف کشور تأکید و تصریح کرد: امروز دولت و مجلس هماهنگ و هم فکر شده اند و فرصت بسیار مغتنمی برای رشد کشور در عرصه های مختلف است.

 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه شایسته نیست این مردم مؤمن، شجاع و صبور در مشکلات فراوان زندگی کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید سریعتر راه برون رفت از مشکلات را پیدا کرده و با برنامه ریزی درست کارهای اجرایی را آغاز کنند.

 

کد خبر 1110576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha