اسکان موقتی آسیب دیدگان زلزله اندیکا با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی

عبیات گفت: درحال حاضر به فکر ایجاد محلی امن برای اسکان موقت زلزله زدگان شهرستان اندیکا هستیم و با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی محل اسکان موقتی برای مردم و دام هایشان در منطقه ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فاضل عبیات» عصر امروز (جمعه ۷ آبان) در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: بیش از دو سوم دامنه زلزله اخیر در استان خوزستان بوده که در شهرستان های اندیکا، لالی، ایذه و باغملک کاملا مشخص شد.

 

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه شهرستان اندیکا یک بافت عشایری دارد که بیش از ۹۰ درصد جمعیت آن را افراد روستایی تشکیل می دهند افزود: نکته قابل توجه در این شهرستان نرخ بیکاری آن است، بر اساس آمار نرخ بیکاری در این شهرستان تقریبا ۲۶ درصد است.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر به فکر ایجاد محلی امن برای اسکان موقت  زلزله زدگان هستیم و با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی محل اسکان موقتی برای مردم و دامهایشان در منطقه ایجاد می شود.

 

عملیات با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفین سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله را تامین می کند یاد آور شد: با توجه به شرایط زندگی مردم باید الگوی خاصی برای ساخت خانه های این منطقه طراحی شود که تاکنون ۲ الگو برای ساخت محل اسکان ثابت تهیه شده است.

 

کد خبر 1110646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha