انجام بیش از ۱۴۰۰ بازرسی جهت بررسی کالای قاچاق در استان یزد

علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد از انجام ۱۴۱۵ مورد و ۱۸ فقره تشکیل پرونده جهت متخلفین کالای قاچاق طی مهرماه سال جاری در یزد خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از1415 مورد بازرسی و 18 فقره تشکیل پرونده جهت متخلفین کالای قاچاق طی مهرماه سال جاری در استان یزد خبر داد.

وی افزود: در مهرماه سال 1400 و در راستاي اجراي برنامه هاي نظارتي اين سازمان در رابطه با قاچاق کالا و ارز، تعداد 1415 فقره بازرسی 18 مورد تشکیل پرونده به ارزش بالغ بر794 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.

وی دراین رابطه از افزایش 50 درصدی تعداد پرونده ها خبر داد و افزود : تعداد بازرسیها و ارزش ریالی پرونده های متشکله ی این ماه نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب 18 درصد و 776 درصد رشد داشته است. 

علمدار یزدی همچنین گفت : در مهر ماه گذشته 113 مورد بازرسی نیز در قالب گشت مشترک کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است .

وی افزود: این سازمان در جهت کنترل و نظارت برکالا و خدمات، آمادگی خود را در زمينه پاسخگوئي سريع‌تر و رسيدگي ويژه به گزارشات مردم که از طریق سامانه های الکترونیکی سازمان دریافت میشود اعلام میدارد.

کد خبر 1110858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha