۷۸۰ واحد مسکونی مددجویان در ایلام در حال ساخت و یا تعمیرات هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: ۷۸۰ واحد مسکونی مددجویان در ایلام در حال ساخت و یا تعمیرات هستند.

«رضا طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در استان ۷۸۰ واحد مسکن در حال ساخت و یا تعمیرات هستند، از این تعداد ۵۴۰ واحد شامل ساخت می شود که تا پایان سال با همکاری خیرین عزیز کمیته امداد و بنیاد مسکن از این تعداد، ۲۵۰ واحد به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن و ایجاد شغل از مأموریت‌های مهم کمیته امداد در حوزه توانمندسازی است و امداد به جایگاه های شایسته در این زمینه رسیده است، بیان کرد: قانون مداری در حین خدمت گذاری یکی از ضروریات امدادگری است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: جامعه خیرین و نیکوکاران مهمترین سرمایه اجتماعی کمیته امداد در خدمت رسانی و حاصل اعتماد عمومی مردم به این نهاد بوده و لازم است با تمام توان از این اعتماد و این سرمایه ها نگهداری کنیم.

 

طاهری بیان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد تأمین مسکن نیازمندان است که خوشبختانه در این زمینه گامهای بلندی برداشته شده و در راستای به حداقل رسیدن این نیاز، داریم به جایگاه های شایسته می رسیم.

 

وی گفت: در حوزه اشتغال زایی و توانمند سازی تنوع بخشیدن به مشاغل متناسب با نیاز جامعه یکی از ضروریات بوده و در راستای ایجاد شغل اولویت اصلی با مددجویان معیشت بگیر است.

 

کد خبر 1111895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha