ثبت نام جشنواره کارگران نمونه آذربایجان غربی تا ۲۶آبان ادامه دارد

ابوالفضل عبادی گفت: ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال جاری تا ۲۶ آبان ماه جاری ادامه دارد.

«ابوالفضل عبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان درارومیه، گفت: ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال جاری تا (26 آبان) جاری ادامه دارد و علاقه مندان و افراد واجد شرایط می توانند در آن شرکت کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اعلام فراخوان در خصوص انتخاب کارگران نمونه استان، گفت: ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال جاری تا (26 آبان) جاری ادامه دارد و علاقه مندان و افراد واجد شرایط می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: افراد علاقه مند و دارای شرایط ثبت نام می توانند با مراجعه به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

 

این مسئول اظهار کرد: شناسایی و معرفی کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

 

عبادی گفت: این جشنواره در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بیان کرد: مرحله استانی این جشنواره در دهه فجر و آیین کشوری آن در اردیبهشت سال آینده و همزمان با روز جهانی کارگر برگزار می شود.

 

گفتنی است، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسوولیت پذیری، نظم و انضباط از جمله شرایط ثبت نام در این طرح به شمار می رود.

کد خبر 1112016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha