نیازمند مدیریت یکپارچه در گیلان هستیم

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در استان باید مدیریت یکپارچه حاکم باشد گفت: پروژه‌های زیربنایی گیلان باید با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «اسدالله عباسی» در آیین افتتاح ۲پروژه افزایش ظرفیت برق در شهرستان‌های انزلی و املش با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال که امروز(چهارشنبه،۱۲ آبان) در انزلی برگزار شد با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل گفت: امروزه زندگی مردم ارتباط تنگاتنگی با امکانات زیربنایی و زیرساختی مانند برق دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه متاسفانه اکثر شبکه‌های برق استان گیلان فرسوده بوده و نیازمند بازسازی هستند افزود: همه شهرستان‌های گیلان از مزایای این دو پروژه متنفع خواهند شد و در استان باید مدیریت یکپارچه حاکم باشد.

 

وی با اعلام اینکه با در مدار قرار گرفتن این ۲ پروژه در سراسر استان گیلان توازن برق برقرار خواهد بود ادامه داد: پروژه‌های زیربنایی گیلان باید با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند لذا آماده برطرف کردن مشکلات شبکه برق استان هستیم.

 

* طرح‌های پدافند غیر عامل گیلان حائز رتبه برتر کشوری شدند

«رضا کلهر» نیز در این مراسم گفت: طرح‌های پدافند غیر عامل استان گیلان از بین ۲۰۰ پروژه کشوری حائز رتبه برتر شدند.

 

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور اعلام کرد: گیلان در سال‌های گذشته نیز در بخش پدافند غیر عامل از استان‌های پیشرو و پیشتاز کشور بوده است.

 

وی اظهار داشت: پدافند غیرعامل در شهرها به‌دنبال پایداری و تداوم زیر ساختها بوده و این ۲ پروژه نیز در این راستا انجام شده است.

 

* به‌زودی خط چهار مدار رشت، انزلی، پره سر در مدار قرار می گیرد 

همچنین « بهمن داراب زاده » با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب طرح پدافند غیر عامل تعریف شده است، اظهار داشت: امروز 2 پروژه ترانسفورماتورهای افزایش ظرفیت انزلی و املش با 240 میلیارد و 585 میلیون ریال در مدار قرار گرفتند.

 

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل برق منطقه ای گیلان افزود: پروژه پست بی بی حوریه انزلی از 2 و 30 مگا آمپر به 2 و 40 مگاآمپر با اعتبار 220 میلیارد و 985 میلیون ریال و اشتغالزایی برای 20 نفر و پروژه افزایش ظرفیت پست املش از 2 و 15 مگاآمپر به 2 و 30 مگا ولت آمپر با اعتبار 19 میلیارد و 6 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 20 نفر در مدار قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: به‌زودی خط چهار مدار رشت، انزلی، پره سر که با مشکلاتی روبروست نیز در مدار قرار می گیرد و در سلیمانداراب نیز پست 63 مگاولت در دست اجراست.

 

«سید اسماعیل میر غضنفری» فرماندار انزلی نیز با تقدیر از شبکه برق استان و شهرستان به مشکلات برقی شهرستان در ماه‌های اخیر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با در مدار قرار گرفتن این پروژه مشکلات شهرستان مرتفع شود.

کد خبر 1112468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha