یادواره شهدای دانش‌آموز آستارا برگزار شد

یادواره ۱۶ شهید دانش‌آموز آستارا و گرامیداشت شهید علی لندی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، یادواره ۱۶ شهید دانش‌آموز آستارا و شهید دانش‌آموز علی لندی با حضور جمعی از مسئولین، دبیران، مدیران و دانش‌آموزان مدارس در مدرسه پسرانه امام علی(ع) برگزار شد.

 

«فردین عباس‌زاده» در این یادواره با بیان‌اینکه برای حفظ اسلام و انقلاب به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم، اظهارکرد: باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.  

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی، یادآور حماسه‌های دلاورمردانی است که در دوران دفاع مقدس، افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند.

 

وی تداوم انقلاب اسلامی را در گروی ادامه راه شهدا دانست و خاطرنشان‌کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و پرچمی را که شهدا برافراشته نگه داشتند را در برابر هجمه های بی‌شمار استکبارجهانی و منافقان استوار نگه داریم.

 

عباس‌زاده با بیان‌اینکه اقتدار و امنیت کنونی کشور مدیون خون شهدا است، گفت: شهدا زنده‌اند و در زندگی مادی و معنوی ما اثرگذارند و این ما هستیم که امروزه به لطف و عنایت شهدا نیازمندیم.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه امثال علی لندی در روزهای سخت در برابر گلوله‌های دشمن سینه سپرکرده و اجازه تعرض بیگانگان به خاک وطن را نمی‌دهند، اظهارکرد: امثال علی لندی‌ها حاضرند برای اعتلای ایران اسلامی از جان مایه بگذارند و انقلاب به وجود امثال علی لندی افتخار می‌کند.

کد خبر 1112660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha