تربیت دانش‌آموزان متعهد و انقلابی از مهمترین رسالت‌های کانون مساجد است

حجت الاسلام حسنی گفت: تربیت دانش‌آموزان متعهد و انقلابی از مهمترین رسالت‌های کانون مساجد است و باید اهتمام ویژه در این راستا انجام شود.

حجت الاسلام «عباس حسنی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران افزود: سیزده آبان روز بزرگی در تقویم ایران اسلامی است که دانش آموزان این مرز و بوم در برابر استکبار ایستادند و به شهادت رسیدند.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا افزود: یوم الله ۱۳ آبان، از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است که فریادهای گره خورده دانش آموزان علیه استکبار و استبیداد فریاد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:  دانش آموزان ما در  سیزده آبان با فریادها و مشت های گره کرده بر ضد طاغوت زمان، اعتراض خود را به آمریکا و ایادی کفر نشان دادند و اکنون یکی از رسالت های مهم ما در کانون مساجد تبیین این ارزش ها برای نسل جوان و نوجوان است.

 

حجت الاسلام حسنی گفت: تربیت دانش‌آموزان متعهد و انقلابی از مهمترین رسالت‌های کانون مساجد است و باید اهتمام ویژه در این راستا انجام شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا افزود: سیزدهم آبان ماه ، روز دانش آموز و روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و خروش ملت انقلابی ایران بر ضد دست نشاندگان استکبار جهانی  است که همواره در اذهان ما باقری خواهد ماند و در ادامه راه شهدا ایستاده ایم.

 

وی یادآور شد: عدالت طلبی، استقلال خواهی و آزادی و آزادگی خواهی باید مطالبه جدی جوانان و نوجوانان ما باشد و در این راستا در کانون مساجد با روشنگری نسل جدید را در راه ارزش ها، انقلاب و اسلام ثابت قدم نگه داریم.

کد خبر 1112661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha