پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی خوزستان/ به دنبال ایجاد بستر جهش تولید و اقتصاد ملی هستیم

رضایی با بیان اینکه محیط کسب و کار ایران رتبه مناسبی ندارد گفت: تمام هم و غم ما در دولت این است که بستر جهش تولید و اقتصاد ملی را فراهم و محیط مناسبی درست کنیم تا کارآفرینان کشور با همه ظرفیت فکری، خلاقیت و نوآوری بتوانند تولید ملی را جهش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محسن رضایی» امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرصتی پیدا شد که گزارشات شهرک‌های صنعتی را از استاندار دریافت کنیم.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهوری افزود: شهرک‌های صنعتی خط مقدم تولید ملی هستند و در حقیقت اشتغال و سرمایه گذاری از شهرک‌های صنعتی آغاز می‌شود که باید به آنها توجه ویژه شود هرچند که خوزستان مزارع مطلوبی داریم.

 

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با مشکلات زیادی مواجه هستند اضافه کرد: مساله مالیات، مواد اولیه، بانک‌ها و اقساط عقب افتاده همه موانع سد راه جهش در صنعت کشور هستند و یکی از تلاش های ما این است که موانع تولید را احصا کرده تا بتوانیم به صورت دقیق برنامه ریزی کنیم.

 

رضایی عنوان کرد: امروز مشکل بزرگ ما، تحریم‌های داخلی است، البته به امید خدا این دولت تحریم‌های ظالمانه خارجی را هم بر می‌دارد و البته مذاکرات ایران جدی است اما مهم‌تر از تحریم خارجی، تحریم‌ داخلی است که دست و پای صنعتگران، کشاورزان و کارآفرینان را بسته است.

 

وی با بیان اینکه محیط کسب و کار ایران رتبه مناسبی ندارد تصریح کرد: تمام هم و غم ما در دولت این است که بستر جهش تولید و اقتصاد ملی را فراهم و محیط مناسبی درست کنیم تا کارآفرینان کشور با همه ظرفیت فکری، خلاقیت و نوآوری بتوانند تولید ملی را جهش دهند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور ابراز کرد: خوزستان دارای واحدهای صنعتی خوبی است که در حال بررسی مشکلات آن‌ها هستیم و مسائل شان را پیگیری خواهیم کرد.

 

وی در خصوص برنامه دولت برای بازگشت به تولید واحدهای راکد نیز خاطر نشان کرد: جزو اولین اولویت‌های ما این است که فعلا واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را پیش برده‌اند را فعال کنیم، واحدهای نیمه تعطیل  و واحدهای در حال برداری را با حمایت می‌توان فعال کرد.

 

کد خبر 1112844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha