روحیه استکبارستیزی ملت ایران ادامه دارد

عباسی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی ملت ایران در جهت باورها و اعتقادات دینی ادامه دارد گفت: اجازه نخواهیم داد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(پنج‌شنبه،۱۳ آبان) در حاشیه برگزاری اجتماع باشکوه ۱۳ آبان در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به روحیه استکبارستیزی ملت ایران گفت: مبارزه ضد استکباری امام خمینی (ره) از دهه ۴۰آغاز شده و همچنان به عنوان یک استراتژی و تفکر در جهت باورها و اعتقادات دینی مردم ایران اسلامی ادامه دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند و روی پای خود ایستاده‌ایم گفت: هیچ کشوری جرات رویارویی و دخالت در مسائل داخلی ما را ندارد.

 

وی توطئه و جنایات آمریکا علیه ملت ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه هیچگاه این هجم از دشمنی را از یاد نمی‌بریم، تصریح کرد: ملت ایران همواره با پیروی از رهبر معظم انقلاب در صحنه ایستاده و با تاسی از امام راحل و شهدا مبارزه برای نفی سلطه را ادامه می‌دهد.

 

گفتنی است، اجتماع باشکوه ۱۳ آبان مردم رشت با شعار " ایستادگی و مقاومت ملی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا،" با سخنرانی سردار « حمیدرضا مقدم فر» مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1112903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha