۳۳  هزار دانش‌آموز متوسطه دوم در خراسان جنوبی راهی مدرسه شدند

واقعی گفت: از امروز ۱۵ آبان ماه حدود ۳۳ هزار دانش‌آموز متوسطه دوم خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رسماً راهی مدرسه شدند.

«محمد علی واقعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: فرایند بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی به صورت حضوری از اوایل مهرماه آغاز شده که در مرحله اول مدارس روستایی و عشایری و هنرستان ها در رشته های فنی و مهارتی شامل این امر شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی در ادامه بیان کرد: از امروز ۱۵ آبان بر اساس آخرین بخش‌نامه و اطلاعیه دبیرخانه پروژه مهر، مدارس متوسطه دوم در خراسان‌ جنوبی به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: در مرحله جدید بازگشایی مدارس حدود ۳۳ هزار دانش‌آموز متوسطه دوم یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در همه شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رسماً راهی مدرسه می شوند.

 

واقعی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی مطابق شیوه نامه ۰۶ به مناطق آموزشی و مدارس ابلاغ شده است، افزود: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره ابتدایی نیز از اول آذرماه آموزش‌های حضوری خود آغاز خواهند کرد.

 

وی تأکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری است و بر این اساس آموزش های سال تحصیلی جدید در قالب های حضوری، مجازی و ترکیبی ارائه می‌شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی در پایان از واکسیناسیون ۹۳ درصد فرهنگیان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بیش از ۷۲ درصد دانش‌آموزان در خراسان جنوبی دوز اول و حدود ۳۳ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

 

 

 

کد خبر 1113246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha