روحیه جهادی و وجدان کاری مطالبه ائمه جمعه گیلان در انتصاب مدیران است

آیت الله فلاحتی گفت: وجدان کاری و جهادی کار کردن از جمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در انتصاب مدیران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (یک‌شنبه، ۱۶ آبان)‌ در چهارمین گردهمایی ائمه جمعه گیلان در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در رشت با تاکید بر لزوم کار جهادی و میدانی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم گفت: همه باید مجاهدانه و میدانی برای مردم کار کنیم و این بدان معنا نیست که دولت ها در ۴۰ سال گذشته کاری نکردند و این بی انصافی است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نقد به معنای عدم انجام کار نیست به انجام خدمات ارزنده بسیار در کشور اشاره کرد و افزود: اگر هر جا نقص و نقدی بیان می‌شود باید بخش‌های نورانی انقلاب هم دیده شود و نقد نگرانی نسبت به از دست رفتن فرصت‌ها است.

 

وی با اشاره به همت و اعتقاد دولت سیزدهم که می‌توان با امکانات موجود کشور را اداره کرد، تصریح کرد: مدیریت یک اصل است و گاهی مواقع ضعف مدیران میانی موجب شده فرصت‌ها از دست برود.

 

آیت الله فلاحتی ضعف نظارت‌ها و مدیریت‌ها که گاها شاهد آن هستیم را از مشکلات کشور خواند و بیان کرد: وجدان کاری و جهادی کار کردن ازجمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در نصب مدیران است.

 

وی با بیان اینکه ائمه جمعه پدران معنوی جامعه هستند و مردم انتظار ویژه ای از آنها دارند تصریح کرد: ائمه جمعه می‌توانند مشکلات را بدون زیاده خواهی به استاندار و سایر مسئولان انتقال دهند.

 

 

 

کد خبر 1113754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha