با سرد شدن هوای همدان خطر ابتلای به کرونا را جدی بگیریم

ربانی مهر با بیان اینکه در استان همدان بیش از دو میلیون دز واکسن تزریق شده است، گفت:۹۵ درصد افراد بستری و فوتی کرونا واکسن نزده اند و این نشانه اهمیت واکسن زدن است.

«اسد الله ربانی مهر» ، در گفت و با خبرنگار شبستان در همدان  با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی و نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه در موضوع کرونا گفت:  رسانه بیشترین همکاری را از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز با ستاد مدیریت کرونا داشته اند که جای تقدیر دارد.

 

 رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا افزود:  با سرد شدن هوا در فصل پاییز و بعد از آن فصل زمستان خطر ابتلا به کرونا بیشتر شده است و باید با رعایت پروتکل ها سعی کنیم در روزهای آینده آمار ابتلا افزایش پیدا نکند.

 

وی ادامه داد: استان همدان با تزریق بیش از دو میلیون دوز واکسن از استانهای پیشگام در تزریق واکسن کروناست و تا امروز ۷۰ درصد جمعیت استان دز اول واکسن را دریافت کردند.هم اکنون در استان ۷۳۰ هزار دز واکسن در انبارهای استان وجود دارد .

 

ربانی اظهار داشت:  ۹۵ درصد افراد بستری و فوتی کرونا واکسن نزده اند و این نشانه اهمیت واکسن زدن است  در استان همدان بیش از دو میلیون دز واکسن ترزیق شده است.

 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۸۷، بهار یک هزار و ۵۲۶، تویسرکان یک هزار و ۵۳۹، رزن یک هزار و ۲۱۴، درگزین ۴۰۳، فامنین ۴۰۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۹۵ نفر است.



وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۶۶۷ نفر در ملایر، چهار هزار و ۵۳ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۷۹۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

 

کد خبر 1114081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha