اقلام مورد نیاز ۲۰ دانش آموز نیازمند تامین شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیارق گفت: اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند از جمله ۲۰ جفت کفش، مانتو، شلوار و لوازم التحریر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیارق تامین شد.

«محسن نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند از جمله تعداد ۲۰ جفت کفش، مانتو، شلوار و انواع لوازم التحریر به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیارق تامین شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیارق تصریح کرد: این اقلام با هدف تشویق دانش آموزان برای ادامه تحصیل و رفع نیازمندی های دانش آموزان است.

 

وی اظهار داشت: کمک به دانش آموزان پشتوانه خوبی برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است زیرا آنها آینده سازان کشور هستند و این فرهنگ را در جامعه جاری و ساری خواهند کرد.

 

نوروزی عنوان کرد: باید مراقب باشیم که هیچ دانش آموزی به خاطر وضعیت اقتصادی از تحصیل باز نماند و نیازهای تحصیلی این قشر را به همت خیرین تامین کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیارق افزود: از همه خیرین که در این طرح خداپسندانه مشارکت کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این کمک های خیرخواهانه ادامه داشته باشد.

 

 

کد خبر 1114100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha