برگزاری مسابقه «نسل فهمیده ایم» در بین نسل جوان و نوجوان مسجدی

کوچکی از برگزاری مسابقه «نسل فهمیده ایم» در بین جوانان و نوجوانان خمینی خبر داد.

« رضا کوچکی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شناساندن این دلیر مردان به نسل جوان و نوجوان امروز جامعه اسلامی امری ضروری است.

 

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری شهرستان خمین، با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش آموزی و ایام 13 آبان فرصت مناسبی برای این مهم است، افزود: شناساندن و معرفی شهدای دانش آموز و بیان رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین به مناسبت روز جوان و دانش آموز اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان نسل فهمیده ایم کرده است، افزود: این مسابقه در زمینه های خطاطی، دکلمه خوانی، نقاشی، دل نوشته، ساخت کلیپ، انشا نویسی و عکس نوشته برگزار می شود.

 

این مقام مسئول موضوعات این مسابقه را 13 آبان، روز دانش آموز، شهادت شهید محمد حسین فهمیده، تسخیر لانه جاسوسی و شهدای سیزده آبان دانست و بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا تاریخ 20 آبان ماه به شماره 09945594147 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

کوچکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند فردای این انقلاب متعلق به شما جوانان است، بیان کرد: نسل جوان ونوجوان جامعه اسلامی باید بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشیگی آشنا شوند و زندگی و منش شهدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 1114323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha