نصب ۶۲۴ علمک در ماکو طی هفت ماهه سال جاری

نوری نسب گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم از اول امسال تا پایان مهرماه ۶۲۴ علمک برای متقاضیان این شهرستان در ماکو و بازرگان و روستاهای تابعه نصب شده است.

«رسول نوری‌نسب»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم از اول امسال تا پایان مهرماه 624 علمک برای متقاضیان این شهرستان در ماکو و بازرگان و روستاهای تابعه نصب شده است.

رئیس اداره گاز ماکو با بیان اینکه از این تعداد، 56 علمک مربوط به شهرهای ماکو و بازرگان است، افزود: 564 علمک نیز مربوط به روستاهای این شهرستان شامل: اولنلر، باشکند، باغچه جوق، بلجک، تازه کند، تخته دوزی، دانالوی بزرگ و کوچک، قره تپه قزلداغ کرد و عجم، کشمش تپه، کوسج، گجوت، محمدآباد، نائب کندی، هندور و یعقوبعلی کندی است.

وی همچنین اعلام کرد: پیرو حمایت از تولیدکنندگان نیز امسال 4 مورد علمک در شهرک سایت صنایع سبک منطقه آزاد ماکو نصب شده است.

نوری‌نسب در ادامه با اشاره به اینکه طی هفت ماهه سال‌جاری جابجایی‌ علمک نیز در دستور کار اداره گاز ماکو بوده است، گفت: در همین زمینه 80 مورد جابجایی علمک به علت درخواست متقاضیان و نیز نشتی و ناایمن بودن علمک‌ها به وسیله واحد تعمیرات و نگهداری انجام گرفته است.

 

کد خبر 1114345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha