اخلاق و منش شهید «غفور جدی» بهترین اسوه و الگو برای نسل امروز است

بحرالعلومی گفت: اخلاق و منش شهید «غفور جدی» بهترین اسوه و الگو برای نسل امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» شامگاه (17 آبان ماه) در ویژه برنامه گرامیداشت مجازی سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» در صفحه اینستاگرامی کانون های مساجد گفت: شهدا با جان فشانی و حضور داوطلبانه در میدان نبرد علیه رژیم بعثی نشان دادن که حفظ میهن اسلامی برای آنها از هر مسئله واجب تر است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: انس و الفت با فرهنگ ایثار و شهادت کشور را از هر آسیبی در دوران انقلاب و دفاع مقدس مصون داشت و باید این فرهنگ همچنان در بین نسل امروز زنده و پاینده باشد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اخلاق و منش شهید «غفور جدی» بهترین اسوه و الگو برای نسل امروز است، یادآور شد: این شهید بزرگوار الگوی بزرگی است و برای استان یک افتخار ماندگار خواهد بود.

 

بحرالعلومی اعلام داشت: شهید جدی در دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه در میدان نبرد علیه رژیم بعث وارد شد و خدمات ایشان باعث زمینگیر شدن دشمن در میدان رزم شد.

 

وی خاطر نشان کرد: البته همه شهدا در دوران دفاع مقدس دست در دست هم دیگر تلاش می کردند تا نقش اساسی و سازنده در ماموریت های خود داشته باشند و این همدلی و جهاد آنها بود که امروز زمینه آبادانی و توسعه را در کشور ایجاد کرده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: همه ملت ایران مدیون فداکاری و ایثار شهدا هستند و امروز ایران اسلامی را مرهون آن جان فشانی ها هستیم.

 

ویژه برنامه گرامیداشت مجازی سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» شامگاه گذشته 17 آبان با خاطره گویی همرزمان شهید و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همت فعالان کانون های مساجد در صفحه اینستاگرامی این نهاد برگزار شد.

 

کد خبر 1114360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha