۲۰ پروژه شاخص عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است

کاظمی گفت: اکنون بالغ بر ۲۰ پروژه شاخص عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است که حدود دو هزار و ۶۰۰ نفر در این پروژه‌ها شاغل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل‌ الله کاظمی» امروز(۱۸ آبان) در مراسم افتتاح بخش اول فاز دوم رودپارک با بیان اینکه فاز اول بوستان چهل‌بازه سال ۹۶ به وسعت ده هکتار به بهره برداری رسید، گفت: معارضات سبب شد افتتاح پروژه فاز دوم با تاخیر مواجه شود اما با پیگیری های انجام شده و با مساعدت مهندس ارجائی در زمانی که تصدی ستاد اجرایی فرامین امام را برعهده داشتند این معارضات برطرف و امروز ۲۴ هکتار از فاز دوم چهل بازه (رودپارک)با اعتبار نهایی ۱۸۰ میلیارد تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در کنار افتتاح این بخش از بوستان، ۲۰ هکتار دیگر نیز از این بوستان در حال اجرا است که امیدواریم اواسط سال آینده بخش دوم فاز دوم تا پل ستاری هم آماده بهره برداری شود.

 

کاظمی ادامه داد: همچنین طی سه ماه آینده نیز طرح اتصال پل پرتوی و نمایشگاه به بوستان وکیل آباد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت که با اجرای آن مجموعا ۱۵۰ هکتار فضای سبزدر اختیار مردم قرارخواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز منطقه ۱۱ با یک مترمربع افزایش به حدود ۱۰.۳ مترمربع خواهد رسید، افزود: دریاچه هایی که در رودپارک احداث شده در مسیر بند گلستان است و سرریز بند گلستان در آنها خواهد ریخت.

 

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: فضای سبز این مجموعه در سال‌ ۸۰۰ هزار متر مکعب آب نیاز دارد که این آب از خطوط جداسازی آب‌ شرب و سد ارداک تامین می‌شود.

 

کاظمی در ادامه گفت: اکنون بالغ بر ۲۰ پروژه شاخص عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است که حدود دو هزار و ۶۰۰ نفر در این پروژه‌ها شاغل هستند.

کد خبر 1114575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha