پویایی و رشد هر جامعه ای نیازمند روحیه داوطلبی است 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: اساس کار و عمل در هلال احمر بر پایه کار داوطلبی است و هر جامعه ای برای رشد و پویایی خود نیاز به روحیه داوطلبی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۸ آبان ماه نشست متولیان دینی با اعضای هلال احمر عنبرآباد در سه شنبه های مهربانی برگزار شد.


حجت الاسلام «حمید بامری» در این دیدار ضمن تشکر از تلاش ها و مجاهدت های نیرو های خدوم هلال احمر، گفت: سازمان هلال احمر یک نهاد ارزشی است که در راستای ترویج روحیه جهادی و داوطلبی تلاش می کند.


امام جمعه عنبرآباد افزود: اساس کار و عمل در هلال احمر بر پایه کار داوطلبی است و هر جامعه ای برای رشد و پویایی خود نیاز به روحیه داوطلبی دارد.


وی بیان کرد: بنده اعلام می کنم برای همکاری در برنامه های آموزشی و ترویج روحیه داوطلبی با تمام توان پای کار خواهم آمد.


حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: ترویج روحیه کار داوطلبی باید دغدغه همه‌ ما باشد همان طور که امام صادق (ع) فرمودند؛ پاسخ دادن به نیاز یک مسلمان  اوجب بر طواف خانه خدا است.

 

هلال احمر ظرفیت خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی است



حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در این دیدار ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای هلال احمر عنبرآباد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمادگی لازم برای برنامه ریزی برگزاری دوره های آموزش کمک های اولیه در مساجد از طریق هلال احمر را دارد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: کمک های ما تنها نباید منحصر به کمک های مادی باشد چرا که بعضی از افراد نیاز به کمک های فکری دارند و هلال احمر ظرفیت بسیار خوبی برای آموزش در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی دارد.


وی ابراز کرد: آموزش ها اگر در کنار مسائل سرگرم کننده باشد تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.

 

هلال احمر پلی میان توان توانمند و نیاز نیازمندان است



«آزاد رخت» در این دیدار، هلال احمر را پلی میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان قلمداد کرد و گفت: جمعیت هلال احمر سعی در افزایش آگاهی بخشی در سطح جامعه دارد.


رئیس جمعیت هلال احمر عنبرآباد بیان کرد: هلال احمر پتانسیل بسیار خوبی در کانون های طلاب، دانش آموزی و دانشجویی دارد که باید مورد استفاده قرار بگیرد.


شایان ذکر است؛ امام جمعه عنبرآباد چند جلد کتاب به کتابخانه جمعیت هلال احمر عنبرآباد اهدا کرده و از اعضای جمعیت هلال احمر عنبرآباد که در بحث کرونا با کادر درمان همکاری داشته اند، تقدیر کرد.



سه شنبه های مهربانی عنوان برنامه ای است که سه شنبه‌ هر هفته به کارهای عام المنفعه و داوطلبانه توسط عده ای از جوانان اختصاص یافته است.

کد خبر 1114649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha