دعوت رییس تبلیغات اسلامی آستارا از مردم برای شرکت در جشنواره حبیب

حجت‌‎الاسلام حبیبی از مردم شهرستان آستارا برای شرکت در دومین جشنواره استانی حبیب دعوت کرد.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: دومین جشنواره استانی حبیب در چهار محور برگزار می‌شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: تعظیم شعائر دینی، خدمات اجتماعی تشکل‌های دینی، جمعیت و خانواده و مسجد و محله از محورهای جشنواره هستند.

 

وی تصریح‌کرد: رسانه‌ای کردن عملکرد تشکل‌های دینی در برگزاری مراسم مذهبی از جمله محرم، صفر، اربعین ، اطعام غدیر و نیمه شعبان موضوعات محور اول، عملکرد تشکل‌های دینی در بخش‌های مختلف از جمله نهضت مواسات، امر خیریه و بهداشت و درمان موضوعات محور دوم، جمعیت و خانواده موضوعات محور سوم و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد و امامان محله موضوعات محور چهارم جشنواره را تشکیل می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی از اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی، اعضای گروه‌های جهادی، اصحاب مسجد، اصحاب رسانه و سازمان‌های مردم نهاد برای شرکت در جشنواره حبیب دعوت به عمل آورد و گفت: پایان دی ماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: علاقمندان باید آثارشان را در قالب مستند، فیلم کوتاه و یا کلیپ حداکثر تا ٢٣ دقیقه و در فرمت‌های رایج ویدیویی به صورت لوح فشرده به ادارات تبلیغات شهرستان‌ها یا بارگذاری لینک ویدئو در سایت سازمان تبلیغات و یا ارسال اثر به صورت فایل در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آثاری که در دوره گذشته جشنواره توسط هیئت داوران بررسی شده مجاز به حضور در این جشنواره نیست ضمن اینکه آثار غیراصیل و کپی شده بررسی نمی‌شوند، تصریح‌کرد: آثار ارسالی باید مربوط به ۲ سال اخیر باشد و امکان ارسال چندین اثر در هر بخش وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: اختتامیه دومین جشنواره  استانی حبیب در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1114654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha