استقبال بی نظیر گروه های نمایشی کشور از جشنواره تئاتر مرصاد

نوروزی ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر جامعه بر اثر این ویروس خوشبختانه شاهد استقبال خوب گروه های نمایشی از جشنواره ملی تئاتر مرصاد هستیم و این گویا این است که جشنواره توانسته جایگاه ویژه ای در کشور پیدا کند.

سعید نورزوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: پس از فراخوان جشنواره در بخش صحنه ای مجموعا ۷۱ اثر از ۱۹ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد .

 

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد افزود: در بخش صحنه ای با توجه به شرایط کرونایی کشور آمار قابل قبول و بالایی شرکت کرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد:  آثار گروه های نمایش ارسال شده به دبیرخانه از استان های آذربایجان شرقی ، اصفهان، البرز، ایلام ، تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان، زنجان، فارس ، قزوین، کردستان، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان ، لرستان ، مازندران، مرکزی ، هرمزگان و همدان بودند که امیدورایم در سال های بعد شاهد حضور بیشتری از علاقمندان باشیم.

 

نوروزی  بابیان اینکه جشنواره در چهار بخش فعالیت می کند  تصریح کرد : جشنواره در چهار بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی و بخش تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی برگزار خواهد شد و نفرات منتخب بخش نمایشنامه نویسی توسط هیات داوران اعلام و گروه های  نمایشنامه خوانی نیز مشخص شده اند. 

 

کد خبر 1115131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha