نخستین مجموعه کارگاه های ملی گویندگی و فن بیان در یزد برگزار شد

نخستین مجموعه کارگاه های ملی گویندگی و فن بیان با حضور و تدریس بهروز رضوی در یزد برگزار شد.

سید حسین سید علیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: نخستین مجموعه کارگاه های ملی گویندگی و فن بیان با حضور و تدریس استاد بهروز رضوی با ارائه سید حسین سید علیزاده و همراهی بخشی از گویندگان و هنرمندان عرصه صدا در یزد برگزار شد.

 تهیه کننده و ارائه دهنده این کارگاه ها اظهار داشت: این کارگاه ها بنا به انتقال تجربه صدای ماندگار ایران در تاریخ سیزدهم و چهاردهم آبان ماه ۱۴۰۰ با برگزار کنندگی موسسه فرهنگی هنری سپهر آفرین ایساتیس در محل آموزشگاه کادرینو برگزار شد.

سید علیزاده افزود: این کارگاه فرهنگی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یزد و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد برگزار شد

‏ وی با ابراز خرسندی از استقبال خوب هنرمندان این عرصه از سراسر کشور یادآور شد که این مجموعه کارگاهها ادامه خواهد داشت و به صورت کارگاه های کوتاه مدت ماهیان برگزار خواهد شد.

سیدعلیزاده خاطر نشان کرد: هنرمندان یزدی استعداد و ظرفیت بالایی دارند که در صورت آموزش بیشتر و بهتر و توجه مسئولان و بهره گیری از ایده های، آنها می توانند در کشور سرآمد باشند.

این هنرمند جوان با یادآوری فرهنگ غنی یزد و ثبت پنج اثر تاریخی استان در فهرست میراث جهانی یونسکو تصریح کرد: فرهنگ و هنر یزد می تواند از قالب ذهنیت خارج شود و با پشتکار اهالی این حوزه بیشتر در عرصه های منطقه ای، ملی و جهان نمود یابد.

گفتنی است این کارگاه ها با مشارکت  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، سازمان میراث فرهنگی استان یزد اموزشگاه کادرینو با برگزاری موسسه فرهنگی هنری سپهر آفرین ایساتیس و با  مدیریت سیدحسین سیدعلیزاده و همکاری هنرمندان استان یزد طراحان: سبحان حسین زاده ،مدیر هماهنگی :احمد نشاستگر  مدیر روابط عمومی :امیر ترقی نژاد .تصویربرداران :علی کاظمی  ،مهدیه زکی زاده ،عکاسان :مسعود عباسی ، سیدرضا علوی ،دبیرخانه :یگانه دو پیکر ،مهیار حسین زاده ،نرگس سادات کربلایی  برگزار می‌شود.

کد خبر 1115173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha