ایران پاسخ یاوه‌گویی‌های دولتمردان استکبار را در میدان عمل می‌دهد

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه جمهوری اسلامی ایران پاسخ یاوه‌گویی‌های رییس جمهور آمریکا و دولتمردان استکبار را در میدان عمل می‌دهد، گفت: امروز توان نظامی ایران در منطقه باعث درماندگی قدرت‌های جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع)،اظهارکرد: اتحاد، همدلی و پرهیز از تفرقه و اختلاف یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ائمه اطهار(ع) و اهل‌‎بیت(ع) از ما مسلمانان است.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به سالروز بزرگداشت علامه طباطبایی اشاره کرد و افزود: تکریم بزرگان و مفاخر علمی و فرهنگی در جامعه در دستور کار متولیان باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به واکسیناسیون کرونا همت کنند، تصریح‌کرد: برنامه‌های فرهنگی در مساجد و مراسم‌های ترحیم با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی کاهش قیمت خودروی داخلی را مطالبه مردم دانست و خاطرنشان‌کرد: بازار خودرواز انحصار افراد وابسته به باند قدرت و دلالان خارج شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه برطرف کردن مشکلات اقتصادی در اولویت مسئولان باشد، افزود: قیمت کالاهای اساسی با هدف رفاه حال مردم کاهش یابد.

 

وی ادامه داد: در انتصاب استانداران، مدیران میانی و فرمانداران ولایت‌مداری، عدم وابستگی جناحی و روحیه جهادی افراد مورد توجه باشد.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پاسخ یاوه‌گویی‌های رییس جمهور آمریکا و دولتمردان استکبار را در میدان عمل می‌دهد، گفت: امروز توان نظامی ایران در منطقه باعث درماندگی قدرت‌های جهانی شده است.

کد خبر 1115349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha