فرصت معرفی کتاب خوب توسط مربیان کانون پرورش فکری فارس در مسابقه «معرفی کتاب خوب»

کامرانی گفت: مخاطبان مسابقه «معرفی کتاب خوب»، مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس هستند و پس از انتخاب کتاب برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، کتاب خوب را در روز ۳۰ آبان معرفی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (شنبه 22 آبان) با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، فراخوان مسابقه «معرفی کتاب خوب» در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: محوریت این مسابقه، آشنایی اعضا و مربیان کانون با کتاب ‌های مناسب و برگزیده  و توجه ویژه به شیوه‌ معرفی کتاب برای ترغیب به مطالعه ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری فارس است.

وی اضافه کرد: از اهداف دیگر این مسابقه، این است که مربیان بتواند در یک کار گروهی به اجرای برنامه خلاق خود در زمان مشخص و در فضای مجازی بپردازند.

 کامرانی تاکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان مربیان، کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح کیفی و کمی در فعالیت کتاب ‌محور معرفی کتاب، جذب و پایدار‌سازی اعضا، تقویت و بالا بردن خلاقیت، آشنایی و ایده گرفتن مربیان در شیوه‌های اجرایی معرفی کتاب، تمرین زندگی و ارتقای سطح مهارت‌ های زندگی با انتخاب مناسب و ترغیب به مطالعه از اهداف فراخوان مسابقه «معرفی کتاب خوب» است.

وی با اشاره به مخاطبان مسابقه «معرفی کتاب خوب» بیان کرد: مخاطبان این برنامه، مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس هستند و پس از انتخاب کتاب برای کودکان، نوجوانان و بزر‌گسالان، کتاب خوب را در روز 30 آبان معرفی خواهند کرد.

کد خبر 1115562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha