دولت با جلوگیری از واردات پوشاک، زمینه را برای فعال شدن صنعت نساجی فراهم کند

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به واردات بی رویه پوشاک از کشورهای خارجی گفت: دولت با جلوگیری از واردات پوشاک، زمینه را برای تولید داخل و فعال شدن صنعت نساجی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره مد و لباس یزد با رویکرد رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز گفت: رونق نساجی ما نیازمند توجه به بخش پوشاک به صورت کشوری است.

 

وی افزود: امروز با توجه به واردات بی رویه پارچه از کشورهای مختلف از جمله ترکیه شاهد عدم رونق در بخش نساجی کشورمان هستیم و اگر می خواهیم که مجددا رونق به این صنعت سالم در کشور برسیم بایستی از واردات جلوگیری کرده و در داخل به این صنعت توجه ویژه داشته باشیم.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: با توجه به جمعیتی که در کشور داریم در صورتی که برای هر فرد پوشاک در داخل تهیه شود شاهد حجم عظیمی از درخواست تولید برای پوشاک و رونق نساجی در کشور می شویم که همین امر نیز باعث اشتغال میلیونی برای جوانان و خانواده های ما می شود.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: کیفیت و تولید مناسب نیز می تواند زمینه را برای صادرات نیز فراهم کند و به نحوی بازار منطقه نیز برای ما باز شده و فعال می شود.

 

وی افزود: امروز مسئولان و دولت باید موانع را از سر راه تولید داخلی بردارند و صنعت پوشاک را تقویت کنند و در این صورت می توانیم زمینه را برای تولید داخلی فراهم کنیم.

کد خبر 1115662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha