ضرورت فرهنگ سازی برای کمک به رشد جمعیت

حجت الاسلام حسینی، با تأکید بر اینکه در زمینه رشد جمعیت نیازمند فرهنگ سازی هستیم، گفت: دراین راستا باید از ظرفیت های فرهنگی، رسانه ای، تبلیغی و حوزه علمیه به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(22آبان) در جلسه ای پیرامون خانواده و افزایش جمعیت که با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آیت الله بروجردی در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهارکرد: فرهنگ سازی برای کمک به رشد جمعیت ضروری است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: امید است به کمک نهادهای فرهنگی و تبلیغی بتوان در سطح جامعه روشنگری کرد و جلوی کاهش جمعیت گرفته شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امیدوارم که دانشگاه ها حتما به کمک شهر و دیگر مسئولین بیایند تا بتوانیم انشالله در اندازه خودمان این مشکلات را برای این شهر برطرف کنیم.

 

معاون دانشگاه آیت الله بروجردی با اشاره به آمارهای موجود در زمینه رشد جمعیت بیان داشت: با توجه به وضع موجود و حال حاضر نرخ رشد جمعیتی اگر ساختار اصلاح نشود متاسفانه در سال های آینده جمعیت کشور به مراتب کاسته خواهد شد.

 

حسینی در ادامه با اشاره به آداب و سنن ملی و مذهبی ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه به داشتن فرهنگ هایی که در بحث تحکیم روابط خانواده و صله رحم در خانواده ها وجود دارد می توان امیدوار بود که شرایط در آینده بهتر خواهد شد.

 

کد خبر 1115809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha