فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام مهدی پودینه»بیان داشت: همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان فراخوان داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود، ادامه داد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا 16 سال، 16 تا 30 برگزار می شود.

 

پودینه گفت: علاقمندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سامانه بچه های مسجدبه نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

 

وی افزود: کسانی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی را دارند 30 آذر 1400 آخرین فرصت است تا نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

 

گفتنی است مدهامتان کوچکترین آیه قرآن مجید که در سوره الرحمن آمده است  و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مسابقات قرآنی را به این عنوان مدهامتان نامگذاری کرده است.

کد خبر 1115853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha