توزیع ۱۰۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بانه

مسؤل هیئت مذهبی محمد رسول الله (ص) شهرستان بانه از توزیع ده هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

عطاءالله امینی مسؤل هیئت مذهبی محمد رسول الله (ص) شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اهداف هیأت مذهبی که احیاگر سیره و مکتب ائمه هستند و در مسیر سازی تحقق این امر نقش بسزایی دارند، اظهار کرد: هیئت مذهبی بانه در سال جاری با همکاری اعضای فعال هیئت توانسته خدمات شایسته‌ای را به ثمر برساند.

 

وی افزود: در سال جاری و ایام کرونایی ما توانستیم با همکاری خیرین جهادگران شهرستان بانه مبالغ هنگفتی برای حل مشکلات مردم از جمله توزیع غذای آماده، تهیه بسته‌های معیشتی، تهیه لوازم تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت، کمک به بیماران خاص و توزیع اقلام بهداشتی و غیره جمع آوری کرده و از دغدغه‌های مردم نیازمند بکاهیم.

 

وی یادآور شد: توزیع ده هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان بانه به ویژه در محلات حاشیه نیشن بخشی از اقدامات هیئات مذهبی در شرایط کرونایی امسال بود که با همکاری خیرین به ثمر نشست.

 

امینی بیان کرد: این هیئت علاوه بر فعالیت‌های گفته شده فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی دینی نیز از قبیل برگزاری مراسمات و حمایت از مراسمات ملی مذهبی، برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی، ترویج روحیه انقلابی‌گری بین مردم و ایجاد اتحاد، انسجام و همدلی در بین مردم از جمله فعالیت های شاخص هیئت بودن است.

 

مسؤل هیئت مذهبی محمد رسول الله (ص) شهرستان بانه عنوان کرد: امروزه دشمن در صدد اثرگذاری بر فکر و ذهن جوانان است و برای رسیدن به این هدف هزینه کرده است ما هم باید دست در دست و پشتکار قوی برای جلوگیری از اهداف خبیث دشمن بسیج شویم و از خاک ووطن و هویتمان محافظت کنیم.

کد خبر 1116081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha