بررسی مصوبات سفر رهبری در کرمانشاه با حضور معاون رئیس جمهور

استاندار کرمانشاه، گفت: جلسه شورای اداری استان با محوریت بررسی مصوبات سفر رهبری و با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار می شود.

مهندس سید دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه، به خبرنگار شبستان گفت: جلسه شورای ادارای استان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم جهت تسریع در مصوبات سفر مقام عظمای ولایت به استان با حضور دکتر ابراهیم عزیزی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و چند تن از وزرا برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری شورای اداری در طی این هفته، افزود: در این جلسه به منظور تسریع در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری بحث ها و بررسی های مختلفی صورت می گیرد.

 

استاندار کرمانشاه، بیان کرد: دکتر عزیزی در خصوص کمک به توسعه استان و همچنین عملی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان تلاش ها و کوشش های ویژه ای داشته است که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر ویژه صورت گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه همه باید به اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری کمک کنیم، ادامه داد: در جریان این سفر با حضور اعضای هیات دولت، مصوبات ارزشمندی برای توسعه استان به تصویب رسید که با اجرای آنها تحول بزرگی در استان صورت می گیرد.

 

هاشمی گفت: در این سفر 148 مصوبه با سرمایه گذاری بیش از 8600 میلیارد تومان برای استان به تصویب رسید.

 

وی عنوان کرد: در جلسه هیات دولت که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، ایشان از وزرا خواستند قول هایی برای توسعه استان بدهند که عملی شود و بنابر این تمام دولتمردان مصمم اند این مصوبات را عملیاتی کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 111646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha