فضای فرهنگی باید حال و هوای انتظار داشته باشد

امام جمعه شهر نوش آباد گفت: فرهنگ ما فرهنگ «انتظار» است و فضای فرهنگی جامعه باید حال و هوای انتظار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد با اشاره به اینکه فرهنگ ما فرهنگ «انتظار» است گفت: فضای فرهنگی جامعه باید حال و هوای انتظار داشته باشد و در این راستا در مرحله نخست باید با خودسازی خود و بعد با رفتار ولایی جامعه را به سمت و سوی فرهنگ انتظار سوق دهیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد افزود: راه مقابله با بسیاری از آسیب های اجتماعی تبیین صحیح فرهنگ انتظار است.

 

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: مسئولین شهر مسئولیت خطیری در حوزه فرهنگ دارند لذا تکلّم، نفس کشیدن و سکوت و همه اعمال مسئولین می تواند باعث زینت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و یا موجب بدبینی مردم باشد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد به ظرفیت های گردشگری شهر نوش آباد اشاره کرد و بیان داشت: مسائل مختلف از جمله مسائل حوزه گردشگری با تدبیر و برنامه و با راهکار و بدون متهم کردن هیچ شخصی قابل حل شدن است.


شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد بر اساس پیشنهاد امام جمعه شهر نوش آباد انجام شد و با استقبال و پیگیری های وی و بر اساس آئین نامه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و مورد تصویب قرارگرفت و با موافقت استان، شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد رسمأ از شهریور ۱۳۹۹ به صورت مستقل شکل گرفت.

 

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۱۲ هزار نفر جمعیت در سه کیلومتری غرب این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1116499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha