ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان بوده و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان، در راستای حمایت قضایی از تولید، از دو کارخانه تولیدی واقع در شهرستان بیجار بازدید کرد.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان بوده و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌نماید.

 

 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان اظهار کرد: معضل بیکاری از دلایل عمده ورود پرونده به دادگستری است و اگر اشتغال مولد و واقعی برای جوانان ایجاد شود به همان اندازه از افزایش پرونده‌های قضایی در کشور جلوگیری خواهد شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در سطح کلان و دادگستری‌های استان‌ها از هر اقدامی در راستای حمایت از تولید پشتیبانی می‌کنند و بر اساس مقررات و قوانین از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند.

 

 

رئیس کل دادگستری کردستان اعلام کرد: مشکلات پیش‌روی مجتمع فولاد بیجار گروس با حمایت‌های قضایی دادگستری استان برطرف شده و تعداد اشتغال این کارخانه تا یک ماه آینده از 65 نفر به 100 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

وی تاکید کرد: در خصوص کشتارگاه طیور آمین فیروزه بیجار نیز با رفع موانع تولید توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم‌اکنون 100 نفر بصورت مستقیم در این واحد مشغول بکار هستند و در آینده نزدیک این تعداد به 300 نفر خواهد رسید.

 

 

رئیس دستگاه قضایی استان کردستان افزود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، دادگستری استان اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه رفع موانع تولید مواجه شود، در راستای دستورالعمل ترک فعل مدیران موضوع را با جدیت بررسی و با هیچ فردی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

 

 

مجتمع فولاد بیجار گروس در 40 کیلومتری شهرستان بیجار قرار دارد و سالانه 300 هزار تن کنسانتره فرآوری سنگ آهن تولید می‌کند و همچنین کشتارگاه طیورآمین فیروزه بیجار نزدیک به یک ماه است که مجددا و با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان شروع به فعالیت کرده است.

کد خبر 1116754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha