طرح «شنبه ها با کتاب» به همت کانون‌های مساجد در هفته کتاب به صورت روزانه اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «شنبه های کتاب» به همت کانون های مساجد در هفته کتاب و کتابخوانی به صورت روزانه اجرا می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «شنبه های کتاب» به همت کانون های مساجد در هفته کتاب و کتابخوانی به صورت روزانه اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح به صورت هفتگی در طول سال به همت فعالان کانون های مساجد به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و مهمترین هدف از اجرای طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در این طرح یکی از اعضای کانون ضمن معرفی کتاب، بخشی از آن را بازخوانی می کند تا علاقمندان نسبت به تهیه کتاب و اطلاع از قصه و داستان ترغیب شوند.

 

سقاء اضافه کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در جامعه افزایش سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است که این طرح با مشارکت فعالان کانون های مساجد در سراسر کشور اجرا می شود.

 

وی اذعان داشت: البته فیلم های تهیه شده در این طرح بازتاب بسیار خوبی در شبکه های اجتماعی داشته و توانسته به این عنوان یک طرح موفق در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مورد تشویق عموم مردم قرار بگیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کتاب و کتابخوانی یکی از دغدغه های مهمترین فرهنگی در جامعه است و با اجرای طرح های مختلف در کانون های مساجد تلاش می کنیم تا بازتاب های فرهنگی این مسئله در جامعه بیشتر و پررنگ تر شود.

کد خبر 1117293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha