اصل «محبت» گمشده نیروهای انقلابی در تبریز است

سردار پورجمشیدیان گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ انقلاب محبت، دوستی و صمیمت بوده است، اما اینکه چرا امروز این خصلت ها از میان رفته است، جای تامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» عصر امروز در آیین بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد با بیان اینکه نیازمند بهره مندی حداکثری از فرصت های پیشروی انقلاب هستیم، اظهار داشت: امروز شرایط خدمت به مردم فراهم است، یکدستی موجود در ارکان مختلف نظام و قوای سه گانه، فرصت بی بدیل خدمت را ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ما از شعور بالایی برخوردارند، بدون تردید خدمت مدیران و مسئولان را نیز به خوبی درک کرده و در شرایط سخت نیز از خود صبوری نشان خواهند داد.

پورجمشیدیان با تأکید بر این‌که مسئولان باید نوکری مردم را افتخاری برای خود بدانند، افزود: خدا نکند روزی فرا برسد که زمینه خدمتی برای مسئولی در کشور فراهم شود و او نتواند کمکی به مردم کند.

وی با اشاره به این‌که در فضای اختلاف، امکان خدمت فراهم شدنی نیست، تصریح کرد: بروز اختلاف میان نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام آفت بزرگی است که این روزها در فضای مجازی تبریز بیشتر به چشم می خورد.

معاون فرمانده نیروی ظمینی سپاه با تأکید بر وحدت و صمیمیت میان نیروهای انقلابی گفت: سؤالی که مطرح می شود؛ این است که چرا محبت از بین ما رفته است، انقلاب ما انقلاب محبت و دوستی و صمیمت بود، اما اینکه چرا امروز این خصلت های اصیل از میان رفته است، جای تامل دارد.

پورجمشیدیان با بیان این‌که محبت گمشده نیروهای انقلاب در تبریز شده است، تصریح کرد: متأسفانه محبت در میان نیروهای انقلاب به خصوص در آذربایجان شرقی و تبریز نسبت به سال های قبل کاهش یافته است.

وی، افزود: من به عنوان فرزند این خطه و شهروند تبریزی، از تمامی متعهدان و معتقدان به انقلاب اسلامی تقاضا دارم از هر گونه انگیزه های فردی دست برداشته و همه برای اعتلای استان یکدل و همدل شوند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تبریز و آذربایجان در شرایط کونی به شدت نیازمند وحدت و انسجام است، ادامه داد: بدون وحدت و انسجام درونی، خدمت به مردم میسر نخواهد شد.

کد خبر 1117436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha