خدمت به مردم در کانون های مساجد با روحیه و تفکر بسیجی دوچندان شده است

حجت الاسلام رمضانی گفت: فعالیت در کانون های مساجد با خدمت به مردم گره خورده است و لازمه خدمت به مردم هم داشتن روحیه بسیجی است که با این تفکر خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان در کانون های مساجد دوچندان شده است.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به فرمان امام خمینی (ره) و برای خدمت به مردم و تأمین امنیت تشکیل شد و اخلاص، ایمان، از خودگذشتگی و ولایت مداری مهمترین ویژگی بسیجیان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: ملت ایران با تفکر و روحیه بسیجی در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاد و اجازه نداد ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

 

وی عنوان کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس هم این روحیه بسیجی بود که موجب شد ملت ایران با وجود توطئه های مختلف دشمنان در بخش های فرهنگی و اقتصادی و تحریم ها محکم پای آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی ایستادگی کند و اجازه ندهد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: امروز نیاز است در جامعه ما و به ویژه در نسل امروز این تفکر و روحیه بسیجی تقویت شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجموعه ای که مخاطب آن نوجوانان و جوانان هستند، بسیار می توانند در این حوزه اثرگذار باشند.

 

وی تأکید کرد: برنامه های فرهنگی و قرآنی و نشست های بصیرتی کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن تقویت روحیه و تفکر بسیجی در نسل امروز، سبب شده تا جوانان و نوجوانان این مهم را در میدان عمل شاهد باشند به طوری که فعالیت هایی مانند کمک به نیازمندان و برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در مساجد بستری است که به صورت عملی پیاده شدن تفکر بسیج را به نمایش می گذارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: فعالیت در کانون های مساجد با خدمت به مردم گره خورده است و لازمه خدمت به مردم هم داشتن روحیه بسیجی است که با این تفکر به ویژه در دوران شیوع کرونا خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان در کانون های مساجد دوچندان شده است.

 

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرموده اند «بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها» که امیدواریم فعالان در کانون های مساجد کارآمدی خود را در عرصه فرهنگی و دینی به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور رساندند.

 

کد خبر 1117967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha