بسیج  ماندگارترين و پوياترين انديشه و تفكر است

شفیعیان گفت: بسیج ماندگارترين و پوياترين انديشه و تفكر بوده که مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صيانت و پشتیبانی از اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشته است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته بسیج، گفت: بسيج یادگار ارزشمند حضرت امام خمينی (ره) و شجره طيبه‌ای است که در راستای حفظ و صيانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن شكل گرفت.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: بسیج فراگيرترين تشكل مردمی و ماندگارترين و پوياترين انديشه و تفكری بوده كه از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صيانت و پشتیبانی از اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشته است.

 

وی بیان کرد: اوج جانفشانی و ايثارگری های بسيجيان سلحشور علاوه بر دوران دفاع مقدس، در تمامی صحنه ها و برهه های حساس و بحران ها به منصه ظهور رسیده است.

 

شفیعیان بسیج را مظهر ایمان، اراده و پشتوانه ارزشمندی دانست و اظهار داشت: بسیجیان در ایام تلخ کامی کرونا، صحنه های زیبای دیگری از خدمت خالصانه به مردم با اجرای طرح «سپهبد شهید سلیمانی» را به تصویر کشیدند.

 

وی عنوان کرد: بدون شک الهام گرفتن از روحيه بسيجي و ترويج چنين روحيه اي، مي تواند براي ساير عرصه ها به ويژه در عرصه سازندگی، رونق توليد و اشتغال نيز گره گشا و رفع كننده مشكلات و موانع باشد.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته بسیج، مجاهدت های خالصانه و خدمات بی منت بسیجیان در تمامی عرصه ها را ارج نهاده و ابراز امیدواری کرد با تداوم موفق جلوه گری ها ی تعهد بصیرت و هوشمندی بسیجیان ولایت مدار تحت زعامت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است شاهد طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه در جهان هستی باشیم.

کد خبر 1118054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha