یادواره شهدای فرهنگی صومعه‌سرا برگزار می‌شود

بالو گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای فرهنگی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها و کلید طلایی حل مشکلات کشور است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: هدف از بزرگداشت این هفته مبارک تبیین نقش و جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و دفاع همه جانبه، جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمات رسانی در سطح کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت هفته بسیج یک وظیفه ملی است به تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته پرداخت و گفت: برگزاری مراسم نمادین نواختن زنگ بسیج مستضعفین، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان، برگزاری نشست بصیرتی در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان و برگزاری مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری از ویژه‌برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام هفته بسیج است.

 

بالو تصریح کرد: برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج گامی مؤثر در جهت نهادینه کردن تفکر بسیج در بین جوانان و نوجوانان باید باشد چرا که تنها در پرتو فرهنگ بسیجی است که می‌توان به تمدن اسلامی رسید.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به آغاز آموزش حضوری دانش‌آموزان متوسطه دوم از 15 آبان خاطرنشان کرد: مدارس دوره‌ متوسطه اول نیز از اول آذر درصورت عدم تغییر وضعیت کرونایی و داشتن شرایط لازم و اخذ مجوز بازگشایی از آموزش و پرورش منطقه، با گروه‌بندی دانش‌آموزان و رعایت فاصله‌ی اجتماعی، به صورت آموزش حضوری شروع به کار خواهند کرد به گونه‌ای که در یک کلاس حداکثر 15 دانش‌آموز حضور داشته باشند.

کد خبر 1118099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha