جبهه مقاومت، نتیجه صدورِ بخشی از داشته های بسیج در جهان اسلام است

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: بسیج بخشی از داشته های خود را در جهان اسلام صادر کرد و نتیجه آن مقاومت اسلامی در دنیای امروز است که تبدیل به قدرت قَدَری در برابر جهان خواران است که همه از آن در هراس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(29 آبان) در دیدار با فرمانده و معاونین سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته بسیج؛ خدمات معجزه آسای بسیج را مورد توجه قرار داد و گفت: آنچه در میدان می بینیم همه جهاد و خدمت و کار و تلاش برای نظام و مردم و در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قرابت با شهید سلیمانی را دارای اثرگذاری جدی در فعالیت هایی دانست که سپاه در عرصه های مختلف کار می کند و این روحیه را قابل تحسین و تقدیر عنوان کرد.

 

 

 

وی گفت: بسیج ویژگی های فراوانی دارد اما سه ویژگی « جامعیت، اراده و فرماندهی عالی رتبه» جنبه اصولی دارد و باعث متمایز شدن بسیج از دیگر نیروها است.

 

 

 

امام جمعه کرمان با این توضیح که بذر طیب و پاکی که با درایت امام راحل کاشته شد هرچه جلوتر می رویم خود را در عرصه های مختلف به تصویر می کشد؛ اظهار کرد: جامعیت بسیج در ابعاد مختلف اعم از سن و سال، صنف و قشر، سطوح علمی کشور و در همه فنون و ظرفیت ها و قابلیت های فنی و مهندسی باعث شده تا در دنیا هیچ نیرویی مانند بسیج پیدا نشود.

 

 

 

وی با اشاره به دومین ویژگی بسیج گفت: اراده؛ قابلیت انسان ها را برملا می کند و استعدادهای او را به فعلیت می رساند و اراده جهت دار پولادین و با روحیه و رویه اخلاص و کار برای خدا و لاغیر به کارها زینت داده و غیرممکن ها را ممکن ساخته است لذا در صحنه های مختلف بسیج هر کجا ورود می کند موفق است و خیلی از سختی ها را تبدیل به آسانی می کند.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: هرم و فرماندهی بسیج را متصل به بزرگترین، عالم ترین، مخلص ترین و بصیرترین شخصیت جهان اسلام پس معصومین یعنی تحت زعامت و امامت ولی فقیه دانست و تصریح کرد: بسیج هم مقلد{فرمانده} و هم فرمانبردار است لذا اعتقاد و فکر و عمل در این ویژگی جمع است.

 

 

 

وی اظهار کرد: اگر فضایی در دنیا ایجاد شود که بسیج در کلاس ها درس داده شود واحدهای متعددی را می تواند به خود اختصاص دهد و بهترین معلم هم فرمانده های عالی رتبه ای هستند که بسیج را خوب می شناسند.

 

 

 

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: بسیج بخشی از داشته های خود را در جهان اسلام صادر کرد و نتیجه آن مقاومت اسلامی در دنیای امروز است که تبدیل به قدرت قَدَری در برابر جهان خواران شده که همه از آن در هراس هستند.

 

 

 

وی در بخش پایانی سخنانش اطهار کرد: سپاه و بسیج در شرایط کنونی در استان کرمان دارای فرصت های بزرگی است که یکی از این فرصت ها نیروی انسانی و در رأس آن جانباز و آزاده سرافراز سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان است که تأثیرگذاری او در تحولات استان به عینه قابل مشاهده است و همه جریانات مثبت را در کنار هم قرار داده تا همه در خدمت نظام و انقلاب قرار بگیرند.

کد خبر 1118314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha