روحانیت در طول تاریخ نقش برجسته ای در استان لرستان داشته است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به نقش روحانیت لرستان در طول تاریخ، گفت: حفظ رابطه بین مردم و نظام تلاش روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(30آبان) در نشست صمیمی طلاب با استاندار لرستان، اظهارداشت: استان لرستان از دیرباز خاستگاه علما، فقها، مراجع و بزرگانی بوده و هست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ نقش بی نظیر، ممتاز و برجسته ای در استان لرستان داشته اند، افزود: دولت انقلابی سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات است و روحانیت استان لرستان در این برهه حساس تلاش می کنند پیوند مردم و نظام را حفظ کنند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در ۸ سال اخیر روحانیت علی رغم رنج ها و مشقت هایی که در سایه بی تدبیری دولت تدبیر و امید مشاهده کرد ولی همواره تلاش کرد رابطه مردم و نظام حفظ شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خواسته روحانیت استان اعتلای اسلام و سرافرازی مردم مسلمان به ویژه مردم انقلابی لرستان است.

 

وی با بیان اینکه رابطه روحانیت در استان لرستان مانند رابطه مقام معظم رهبری با دولت است، گفت: روحانیت از کارهای شایسته حمایت می کند و اگر کاستی هم باشد، رفع کاستی ها را توصیه می کند.

 

فرصت آزمون و خطا در لرستان نداریم

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در استان فرصتی برای آزمون و خطا نداریم، گفت: و در استان لرستان فرصت آزمون و خطا نداریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش استاندار، مسئولان مردم ثمره تلاش ها را مشاهده کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور در روزهای آتی به استان لرستان امیدواریم در سفر آینده آیت الله رئیسی به استان لرستان شاهد بی برنامه ای در برگزاری جلسات نباشیم و شاهد حضور پررنگ روحانیت باشیم.

 

کد خبر 1118671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha