تجلیل از کتابدار کانون حضرت رقیه (س) در هفته کتاب

رضا اسکندری گفت: هفته کتاب فرصتی شد تا از تلاش ها و زحمات کتابدار کانون در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تجلیل کنیم.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های هفته کتاب، گفت: یکی از برنامه های اجرا شده در این هفته، طرح نذر کتاب است.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت بیان کرد: در قالب این طرح کتاب های نو و یا دست دوم قابل استفاده از سوی دوستداران کتاب به کتابخانه کانون اهدا شد.


وی افزود: طرح ملی شنبه های کتاب نیز به صورت حضوری برگزار شده و یک کتاب ارزشمند و مفید توسط امام جماعت مسجد معرفی شد.


اسکندری ابراز کرد: همچنین هفته کتاب فرصتی شد تا از تلاش ها و زحمات کتابدار کانون در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تجلیل کنیم.

 
رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های هفته کتاب کانون بود که اجرا شدند.


وی اظهار کرد: کودکان برای حضور در این مسابقه به انتخاب خود یک کتاب قصه را برای دوستان خود خواندند.


اسکندری اضافه کرد: نوجوانان نیز پس از مطالعه کتاب مورد علاقه خود، خلاصه آن را برای دیگر شرکت کنندگان در مسابقه تعریف کردند.
 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های بزرگداشت هفته کتاب توانسته باشیم در ترویج فرهنگ مطالعه در بین اهالی روستا گام برداریم.

کد خبر 1118799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha