بزرگداشت اولین سالگرد شهید فخری‌زاده در قم برگزار می شود

اولین سالگرد شهادت محسن فخری‌زاده، شهید هسته‌ای و دفاعی کشور با مشارکت وزارت دفاع و کنگره شهدای استان درحرم حضرت معصومه(س)برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده هم‌زمان با هفته بسیج و نخستین سالگرد شهادت این دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

براساس این گزارش در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه سخنرانی کرده و صادق آهنگران به قرائت دعای کمیل و مداحی می پردازد.

 

 این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی قم و صفحات اختصاصی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ منعکس می‌شود.

 

محسن فخری‌زاده عضو ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود. بر اساس قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت که در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۰۷، علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصویب شده نام وی جزو افراد تحریم شده قرار داده بود.

 

محسن فخری زاده در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند ترور شد. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده وی با عملیات تروریستی دشمن، جان خود را از  دست داد و به شهادت رسید. 

 

 

کد خبر 1119646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha