دوران دانشجویی نقطه عطفی در زندگی  است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: دوران دانشجویی نقطه عطفی در زندگی و مایه رشد و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر میثم عرب زاده در جمع نودانشجویان ۱۴۰۰ در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم با گرامیداشت هفته بسیج و اشاره به پیشینه درخشان این دانشگاه  گفت: بار بزرگ مجموعه اداری شهرستان ویژه کاشان را دانش آموختگان این دانشگاه به دوش می کشند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در سال ۱۳۶۲ به عنوان اولین دانشگاه در سطح استان پهناور اصفهان تاسیس شد و اکنون با در اختیار داشتن منابع انسانی مطلوب و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب در بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی مشغول به پرورش انسان هایی شایسته است. 

 

دکتر عرب زاده با توصیه به دانشجویان مهارت آموزی را در کنار تحصیل لازم خواند و گفت : اگر می خواهید پس از دوران زودگذر دانشجویی سرآمد باشید از لحظه لحظه این دوران برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای خود استفاده کنید. امیدوارم این دوران نقطه عطف زندگي شما باشد و افرادی موثر برای خود، جامعه و ملت شریف ایران باشید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان هم در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان امکانات خوبی برای رشد و تعالی شما ازجمله اساتید خوب، کتابخانه، آزمایشگاه، سمینارهای علمی و... تدارک دیده است.

 

دکتر محمد ناصحی با اشاره به فعالیت های حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی گفت: مرکز مشاوره و کلینیک روان شناختی امین، امور تربیت بدنی و ورزش با امکانات خوب سخت افزاری و نرم افزاری، کانون های قرآن و عترت در بخش مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره آثار ادبی و پژوهشی از جمله این فعالیت هاست. 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، کرسی های آزاد اندیشی، نشریات دانشجویی، کانون های متعدد فرهنگی و هنری، رویدادهای ملی ایده های خلاق و نوآوری، جشنواره حماسه تا حماسه، بسیج دانشجویی، کانون هلال احمر و... را از دیگر مکان های مناسب برای بروز استعدادهای دانشجویان عنوان کرد.


حسین خوشدل معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز گفت : دوران دانشجویی به سرعت می گذرد لذا دانشجویان علاوه بر علم آموزی با بازار کار آشنا شوید و مهارت های خود را برای اینکه فرد مفیدی به حال جامعه باشید افزايش دهید.

 

 اجرای گروه سرود فانوس، مسابقات دانشجویی و پخش کلیپ و نماهنگ های معرفی دانشگاه از دیگر برنامه های آیین استقبال از نودانشجویان ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بود.

کد خبر 1119886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha