بسیج مداحان پیش قراولان فرهنگ تمدن ساز ایران اسلامی هستند

عزیزی گفت: مداحان نقش مهمی در تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی دارند و بسیج مداحان، پیش قراولان فرهنگ تمدن ساز ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنج شنبه 4 آذر) در آئین تکریم از مداحان بسیجی سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست و بسیج دژی تسخیرناپذیر است که وابسته به هیچ جریان سیاسی جز حزب خدا نیست.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است و دشمن راهبردهای پشیمان سازی، پریشان سازی حال و ناامیدی به آینده را با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود در قبال کشور ما در پیش گرفته است.

وی اضافه کرد: بسیجیان باید به عنوان یک سرمایه اجتماعی در مقابل نظام سلطه و راهبردهای دشمن باید بایستد و مانند همیشه نقش بی نظیر خود را انقلاب اسلامی نشان دهد.

عزیزی در این مراسم با تاکید بر به نقش مداحان در تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی عنوان کرد: مداحان نقش مهمی در تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی دارند و بسیج مداحان، پیش قراولان فرهنگ تمدن ساز ایران اسلامی هستند.

کد خبر 1120090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha