شاخص اصلی مسیر حرکت بسیجی ولایت است 

حجت الاسلام امین کمالی گفت: ویژگی‌های آگاه، بصیر و آرمان ‌گرای واقع‌ بین از دیگر خصلت‌های بسیجی بوده و شاخص اصلی مسیر حرکت بسیجی ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای شهرستان جیرفت  برگزار شد.

حجت الاسلام «امین کمالی» در این یادواره، با بیان این مطلب که حضرت امام خمینی (ره) تشکیل بسیج را از الطاف بزرگ خداوند متعال دانستد، گفت: امام راحل بذر بسیج را در جامعه اسلامی کاشت.


جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که بسیج در هشت سال دفاع مقدس جلوه نمایی کرد و روزهای سرد و گرم را پشت سر گذراند، ابراز کرد: بسیج عزت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و بسیج نمادی از تجلی اخلاص، ایثار، فداکاری و خودگذشتگی است که تجسم آن بسیج و بسیجی است.


وی بسیج را مجموعه‌ای از خوبی‌ها و فرصت‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: بارزترین شاخصه‌های تفکر بسیجی ولایت باوری و ولایت محوری یعنی حرکت کردن با قطب‌نمای ولایت است.


حجت الاسلام کمالی بیان کرد: بسیج روز به روز سرو قامت تر و استوار در مسیر خود حرکت می کند، اظهار کرد: رمز و راز این پایداری و ماندگاری بسبیج عمل به منظومه مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) است که ایشان تحت عنوان انقلابی‌گری طراحی کردند و این مهم شاخصه بارز بسیجی است.


جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: بسیجی ایثار، مقاومت، از خودگذشتگی، فدا کردن جان و زندگی در راه دین همچون سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را یاد گرفته است تا تقدیم کند.


وی ویژگی‌های آگاه، بصیر و آرمان ‌گرای واقع‌ بین را از دیگر خصلت‌های بسیجی دانست و افزود: شاخص اصلی مسیر حرکت بسیجی ولایت است.

 

حضور در محفل شهدا ذخیره اخروی است



«ناصر بهروز» در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: قدوم و حضور خانواده‌های معظم شهداء در این یادواره مایه خیر و برکت است.


فرمانده سپاه جیرفت خاطرنشان کرد: حضور در محفل و یادواره شهداء ذخیره اخروی است و ان‌شاءالله شهداء والامقام در روز قیامت همه ما را شفاعت کنند و از دعای خیر آنها عاقبت بخیر شویم.


وی در خاتمه با بیان این مطلب که در هفته گرامیداشت بسیج برنامه‌های متنوع و متفاوتی در سطح شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: یادواره شهدای هفته بسیج به عنوان برنامه‌ای ارزشمند است که امروز برگزار شد.


گفتنی است؛ یادواره شهدای هفته بسیج با حضور جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و جمعی از مدیران و مسئولین در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1120325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha