هر حرکت بسیجی در هر زمینه‌ای نتیجه اش پیروزی است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: هر حرکت بسیجی در هر زمینه‌ای نتیجه اش پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مصداق بارز برخی آیه‌های قرآن اشاره به نیروهای مخلص و مجاهد و مقاوم بسیج است.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام عزیز در سال ۵۸ یادگار ماندگار و اقیانوس بی کران سازگار و تمام نشدنی است گفت: به تعبیر امام امروز ما، فرهنگ و روحیه بسیجی احیاکننده تفکر حیدری، مجری مخلص و بی ادعا و کارساز فرامین الهی و اسلام ناب محمدی (ص) است، هر حرکت بسیجی در هر زمینه‌ای نتیجه اش پیروزی است.

اسماعیلی بیان داشت: بسیج در عرصه‌های دفاع، سازندگی، علمی و اقتصادی درخشیده است و پیروزی در شرایط سخت و بحرانی نتیجه تفکر بسیجی است، در هشت سال دفاع مقدس همچنین در مبارزه با فتنه گران در فتنه‌های، در دفاع از سلامت، حمایت از و یاری رساندن به سیل زدگان و زلزله زدگان و در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها موفق بودند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید فخری زاده عنوان داشت: دشمن و مزدورهای سکولار و لیبرال هم نتوانستند موفقیت‌های این گروه مجاهد را تحمل کنند و دانشمندان بسیجی را ترور کردند.

کد خبر 1120454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha