مدیریت مساجد به جوانان سپرده شود/ضرورت آموزش مفاهیم دینی و اعتقادی

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مدیریت مساجد به جوانان مومن و متدین و با تفکر بسیجی سپرده شود و آنان نیز با بزرگترها مشورت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به اهمیت تربیت دینی جوانان و استفاده از توان این قشر اظهارداشت: جوانان متعهد و متدین امروز جامعه سرمایه ای برای اعتلای کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: مدیریت مساجد به جوانان مومن و متدین و با تفکر بسیجی سپرده شود و آنان نیز با بزرگترها، ائمه جماعات و هیات امنا مشورت کنند.

 

وی با اشاره به رویکرد و بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی برای رفع نیازهای مردم مستضعف و نیازمند جامعه تلاش و همت کنند تا اینکه فرصت سازی برای تعالی جامعه و رفع محرومیت رقم بخورد.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: کمک به این قشر باید در تمامی عرصه های مالی، فرهنگی و زیرساخت ها باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت یاری رسانی به مردم خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج در تقویت باورهای دینی و اعتقادی نقش موثر و کارآمد خود را ایفا کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد به روحیه استکبار ستیزی بسیجیان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمن ستیزی از یک جنبه دوستی و محبت نسبت به مردم کشورمان و دوستداران نظام و انقلاب از سوی دیگر مورد توجه است.

 

*ضرورت آموزش مفاهیم دینی و اعتقادی برای جوانان

 

وی به نیاز نسل جوان جامعه برای فراگیری مفاهیم دینی و فرهنگی اشاره کرد و اظهارداشت: آموزش مفاهیم دینی و اعتقادی برای جوانان ضرورت دارد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: در پایگاه های بسیج این مفاهیم آموزش داده شود و مباحث دینی و اعتقادی را تقویت کرده و روحیه بسجی را توسعه بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی و تقویت باورهای دینی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و پیشگیری از تحریف سهم مهمی را دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد به روز نیروی دریایی، جایگاه بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت هوشیاری مردم در برابر فتنه دشمنان اشاره کرد و اذعان داشت: دغدغه کشاورزان برای حق آبه آنان به گوش مسئولان رسید و به همین خاطر با توافق صورت گرفته اعتراض پایان داده شد اما در این مسیر برخی به دنبال فرصت یابی هستند.

 

وی اضافه کرد: در برابر توطئه فتنه گران هوشیار باشیم که از مطالبه گری برای تحقق مقاصد شوم خودشان استفاده نکنند.

کد خبر 1120489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha